REKLAMA
Znaleziono 301 wyników
PKP Intercity: od września nowe połączenia i rekordowe czasy przejazdówartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity: od września nowe połączenia i rekordowe czasy przejazdów
Nowe połączenia do Szczecina, Poznania i Wrocławia, bezpośredni szybki przejazd między Łodzią, Warszawą i Białymstokiem oraz więcej pociągów do Zakopanego. A także podróż w rekordowym czasie 1 godz. 38 min. z Warszawy do Białegostoku, 2 godz. 18 min. z Poznania do Warszawy, czy 4 godz. 32 min. do Szczecina. Jesienny rozkład jazdy PKP Intercity wejdzie w życie 1 września br.
[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadii
W ostatnim czasie powiększyła się nie tylko oferta modowa, ale także sportowa i usługowa Arkadii. Wi...
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii w pełni wynajętaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii w pełni wynajęta
Arkadia zyskała nową restauracyjną przestrzeń, usytuowaną na pierwszym piętrze. Do tej pory na jej t...
Wileńska Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Wileńska Park
Słupsk, Wileńska
[Wrocław] Pierwszy Hilton we Wrocławiu już działa. Będą kolejne?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pierwszy Hilton we Wrocławiu już działa. Będą kolejne?
W stolicy Dolnego Śląska działa już pierwszy hotel sygnowany marką Hilton, należącą do jednej z najw...
Sieć sklepów Stokrotka inwestuje we Wrocławiu i otwiera nowe centrum dystrybucyjneartykuł
Pokaż artykuł
Sieć sklepów Stokrotka inwestuje we Wrocławiu i otwiera nowe centrum dystrybucyjne
Kolejna duża sieć handlowa stawia na stolicę Dolnego Śląska. Sieć sklepów Stokrotka wynajęła ponad 6 000 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w budynku DC4 w centrum dystrybucyjnym Prologis Park Wrocław III przy ul. Granicznej 8A (Muchobór Wielki). W poszukiwaniu optymalnej lokalizacji i negocjowaniu warunków najmu firmę reprezentował zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.
[Polska] Nawet pół miliona mkw. powierzchni w nowych centrach handlowych w 2014 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nawet pół miliona mkw. powierzchni w nowych centrach handlowych w 2014 r.
Rozwój oferty handlowej we wschodnich województwach i w mniejszych miastach, nadal silny trend rozbu...
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015
Wśród kluczowych sukcesów Grupy Capital Park w 2015 roku należy wymienić przede wszystkim: otwarcie...
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]
Centrum handlowe Fort Wola jest pierwszym obiektem w Polsce, który został wyłączony z użytkowania aż na blisko 6 lat. Trwające ponad pół roku prace budowlane pozwoliły stworzyć większą przestrzeń dla sklepów i usług. Nowy Fort Wola to dwupoziomowe centrum handlowe, w którego wnętrzach przewidziano miejsce dla 72 sklepów oraz lokali usługowych. Parking zewnętrzny i wewnętrzny zapewnia niemal 900 stanowisk do parkowania. Nowy Fort Wola to projekt przebudowy zakładający przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Otwarcie centrum handlowego zaplanowano na czwartek, 16 lutego 2023 roku.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemców
W 2023 roku Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia. Po rozbudowie zakończonej w zeszłym roku obiekt rozrósł się do niemal 44 tysięcy GLA, na których mieści się nie tylko przestrzeń handlowo-rozrywkowa, ale także nowoczesne powierzchnie biurowe. Miesięcznie Gemini Park Tychy odwiedza średnio 400 tys. klientów, a centrum stale rozwija swoją ofertę. Calvin Klein Jeans/Tommy Jeans i Let’s Bubble to tylko niektóre z marek pozyskanych do portfolio w bieżącym roku. Kolejne otwarcie, planowane na drugą część 2023 r., z pewnością ucieszy najmłodszych – w galerii powstanie nowoczesna sala zabaw.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Wrocław: Ponad 3,3 mln pasażerów w 2018 roku w Porcie Lotniczym Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ponad 3,3 mln pasażerów w 2018 roku w Porcie Lotniczym Wrocław
Wrocławskie lotnisko ma za sobą swój najlepszy rok w historii. Port obsłużył o 17,3% podróżnych więc...
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
Na polski rynek nieruchomości komercyjnych powoli wraca optymizm z okresu sprzed ostatniego kryzysu...
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentach
Strefa restauracyjna Grand Kitchen dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zos...
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowych
Ok. 300 000 mkw. nowej podaży zostanie oddane do użytku do końca 2013 r., wynika z raportu Jones Lan...
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
[Polska] Dobre wyniki polskiego rynku nieruchomości komercyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre wyniki polskiego rynku nieruchomości komercyjnych
Jaki był 2014 rok w branży nieruchomości komercyjnych? Jakie trendy wyłoniły się na poszczególnych r...
REKLAMA